De klant centraal

Product details

NULL

Afwerking: 
Hardback
Aantal pagina's: 
216
Afmetingen: 
250x180
Verschijningsdatum: 
17/04/2018
EAN: 
9789401444552
Nur-code: 
Bedrijfskunde algemeen
Uitgever: 
LannooCampus
Druk: 
2

De klant centraal

De klantenscan, uw sleutel tot succes
  • Win het gevecht om de klant

Elk bedrijf wil loyale klanten. Daarom balanceert het voortdurend tussen klantgerichtheid en rentabiliteit. Maar hoe win je dan extra nieuwe klanten en hoe bind je hen aan je bedrijf? Het antwoord ligt in een strategie die door de hele organisatie gedragen wordt.

De klant centraal toont aan dat positieve klantenbeleving begint bij het maken van een klantenscan. Je stelt je de vraag wat jouw klanten verwachten en welke waarden, percepties en emoties voor hen het verschil maken. En dit tijdens elk contact in de klantenreis. De resultaten van je klantenscan vertaal je daarna in aantrekkelijke kernwaarden voor je bedrijfscharter.

Dit direct toepasbare boek geeft richting aan je engagement, waardoor de klant blijft terugkeren en zich een ware ambassadeur van je merk toont. Met klantgerichtheid en klantvriendelijkheid creëer je niet alleen tevreden klanten, maar ook trotse personeelsleden en gelukkige aandeelhouders.

Boeken van dezelfde auteur(s)

Subtitle: 
De basis
Prijs:€ 39,99
Subtitle: 
Het businesskompas van Geert Dehouck
Prijs:€ 29,99
Subtitle: 
Advies van een expert. Mijn 133 geheimen
Prijs:€ 29,99
Prijs:€ 29,99

  Gratis verzending vanaf € 20 (Benelux)
  Binnen 1-2 werkdagen in huis

Beschikbaarheid:

Leverbaar