Cultuurmanagement

Product details

NULL

Afwerking: 
Paperback
Aantal pagina's: 
416
Afmetingen: 
0x0
Verschijningsdatum: 
28/04/2020
EAN: 
9789401467131
Nur-code: 
Bedrijfskunde algemeen
Uitgever: 
LannooCampus
Druk: 
1

Cultuurmanagement

De regels van de kunst - nieuwe editie
  • De basis voor ambitieuze cultuurmanagers

De culturele sector vereist een bijzondere managementaanpak. Een cultuurmanager moet continu zorgen voor de juiste klik tussen zaken en inhoud, en moet tegelijkertijd de commerciële en artistieke ambities van zijn organisatie in balans houden.

Deze nieuwe editie van het basisboek leert managers elk aspect van het runnen van een culturele organisatie kennen: van algemeen management tot marketing, van juridische fundamenten tot innovatiemanagement en cultureel ondernemerschap.

Boeken van dezelfde auteur(s)

Subtitle: 
Hype, noodzaak of schrikbeeld?
Prijs:€ 19,99
Subtitle: 
Verzelfstandiging van musea en andere culturele organisaties
Prijs:€ 19,99
Subtitle: 
Regels van de kunst voor leiderschap in de culturele en creatieve sector
Prijs:€ 19,99
Subtitle: 
Inspiratiegids voor bibliotheek en boekhandel
Prijs:€ 24,99
Prijs:€ 39,99

  Gratis verzending vanaf € 20 (Benelux)
  Binnen 1-2 werkdagen in huis

Beschikbaarheid:

Binnenkort leverbaar