4 tips voor een energiekere versie van jezelf

4 tips voor een energiekere versie van jezelf

12/03/2019

Op zoek naar de beste versie van jezelf? Eentje waarmee je heel gelukkig bent. Fitnessinstructrice en voedingsdeskundige Delphine Steelandt geeft jou 4 praktische tips om tot een stevigere en energiekere versie van jezelf te komen. 

De tips komen uit haar fantastisch boek #Fitbody, waar je in 100 dagen en in 3 fases aan een gezonder en strakker lichaam werkt. Met haar weldoordacht en vooral haalbaar programma helpt ze je op weg!

 

Tip 1: Hoe hou je een gezonde levensstijl vol?

Tip 2: Hoe hou je jouw bloedsuikerspiegel stabiel?

Tip 3: Hoe krijg je een strakke buik? 

Tip 4: Hoe verstevig je jouw onderrug?

#Fitbody - Tip 1

#Fitbody - Tip 2

#Fitbody - Tip 3

#Fitbody - Tip 4

Delphine Steelandt

  • Met de juiste oefeningen en voeding naar een stevigere en energiekere versie van jezelf

In #Fitbody ga je in 100 dagen en in 3 fases werken aan een steviger en strakker lichaam op basis van een weldoordacht en vooral haalbaar programma. Fitnessinstructrice en voedingsdeskundige Delphine Steelandt ontwikkelde 90 oefeningen, gecombineerd met een weekmenu voor elke fase, en een unieke 100 Days of Dedication-voedingstabel.

Elke zone van het lichaam komt uitgebreid aan bod: zowel borst-, bil- en buikspieren worden op een rustige manier getraind, waardoor ook klachten als rugpijn verholpen kunnen worden.

€ 21,99 | Meer info | Kijk het boek in