TOPgeMERKt

Product details

NULL

Afwerking: 
Paperback
Aantal pagina's: 
224
Afmetingen: 
240x170
Verschijningsdatum: 
06/04/2021
EAN: 
9789401473484
Nur-code: 
Marketing
Uitgever: 
LannooCampus
Druk: 
1

TOPgeMERKt

Een grootse klantbeleving creëren in zeven stappen
  • Grote impact voor kleine merken

Voor groeiende kleine merken of KMO's/MKB's klinken grote theorieën over klantgerichtheid vaak hol en onbereikbaar. Toch is het net ook voor bedrijven zonder interne marketingafdeling belangrijk om een echte merkbeleving op te bouwen. Meer zelfs: elk merk kan met kleine, doordachte stappen een heel grote impact hebben.

TOPgeMERKt maakt een geweldige klantbeleving, klantgerichtheid en klantloyaliteit haalbaar voor kleine merken van eigenaar-ondernemers.

Vanuit zeven challenges leer je op een doordachte, toegankelijke manier klantbeleving creëren in een phygital klantreis, via praktische modellen en herkenbare voorbeelden op maat van kleine merken die groots willen zijn.

Boeken van dezelfde auteur(s)

Subtitle: 
Je mond-tot-mondreclame vermenigvuldigen in drie stappen
Prijs:29,99
Prijs:29,99

Gratis verzending vanaf € 20 (Benelux)

Binnen 1-4 werkdagen in huis

Beschikbaarheid:

Binnenkort leverbaar