Vergader jezelf gelukkig Zelfhulpboek voor vergaderslachtoffers Author: Bart Groenewoud Ernst van Dam Paperback 2024 248 VERGADEREN. We doen het overdag op 't werk, we doen het 's avonds op de vereniging en met een beetje geluk is er in het[...] Prijs:€ 34,99 In winkelmandje
De klantendriehoek - nieuwe editie Moeilijke klanten bestaan niet Author: Philip Van Kelst Paperback 2023 160 Klanten accepteren niet meer dat hun nood aan helderheid, juiste informatie, houvast, structuur, respect en contact genegeerd wordt. Daardoor[...] Prijs:€ 25,99 In winkelmandje
Alles is onder controle! & 9 andere mythes over organiseren in tijden van crisis Author: Bert Brugghemans Stijn Pieters Hugo Marynissen Paperback 2021 213 Als je bij het lezen van achterflapteksten geen idee hebt welke keuze je moet maken, dan raden we je van harte aan om dit boek niet te[...] Prijs:€ 34,99 In winkelmandje
De naakte waarheid over zelfsturing Een handleiding voor managers Author: Katlyn Colman Mia De Caluwé Katalien Dendooven Danielle Van Landuyt Paperback 2015 266 Wat is zelfsturing? Kunnen medewerkers zelfsturend werken? Wat is de rol van het topmanagement in een zelfsturende organisatie? Hoe begin je[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Black box van de topverkoper Inspireren, connecteren en excelleren in verkoop Author: Kathleen Cools Paperback 2018 176 HOE TRANSFORMEREN DIGITALITEIT EN INTERNET DE VERKOOPHOE HAAL JE MEER UIT JE VERKOOPINSPANNINGEN?HOE BEGELEID JE DE[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Customer innovation Waarom de klant centraal staat in bedrijfsinnovatie Author: Marion Debruyne Koen Tackx Paperback 2020 296 EEN OPEN DIALOOG MET DE MARKT LAAT DE ORGANISATIE GROEIEN EN CREËERT RUIMTE VOOR INNOVATIE. Veel organisaties[...] Prijs:€ 34,99 In winkelmandje
Breek uit de gouden kooi Durf je loopbaan een nieuwe wending te geven Author: Bernard Moerman Paperback 2024 256 Jij hebt een leidinggevende functie met een ronkende titel, je bekleedt een benijdenswaardige positie met een aantrekkelijk salaris. Toch[...] Prijs:€ 34,99 In winkelmandje
De hybride verkoper Hoe word je een high performing verkoper in een omnichannel verkoopproces? Author: Kathleen Cools Paperback 2022 168 Een globale pandemie heeft voor salesprofessionals van de ene op de andere dag hun vertrouwde salesbenadering overhoop gehaald. Verkopen op[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Stakeholdering Diplomatieke vaardigheden voor succesvolle projecten Author: Jan Van der Vurst Paperback 2019 256 Hoe ga je om met machtige stakeholders? Hoe krijg je inzicht en voeling met hun territorium? Hoe creëer je sterkere [...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Strategisch management Een handboek voor de publieke sector Author: Sebastian Desmidt Aimé Heene Paperback 2013 584 Publieke organisaties worden vandaag op alle bestuursniveaus geconfronteerd met ingrijpende veranderingen. Van leidinggevende ambtenaren wordt[...] Prijs:€ 49,99 In winkelmandje
Rusten is het nieuwe sporten Herstellen door training Author: Jef Geys Paperback 2015 180 Hoe pak je een vermoeid lichaam aan? Waaraan herken je structurele vermoeidheid? Hoe kun je door goed te herstellen ook je werkprestaties [...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Onweerstaanbaar by design Ontwerptechnieken waarmee je echt een verschil maakt voor je klant Author: Jürgen Tanghe Paperback 2021 174 Wat maakt producten onweerstaanbaar in de ogen van je klant? Hoe bedenk en ontwikkel je zo'n producten en diensten? Waarom is[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Groeispurt Organisatiematuriteit als duurzaam concurrentievoordeel Author: Hans Dobbelaere Paperback 2021 224 HOE ONTDEK EN BENUT JE HET VERDOKEN POTENTIEEL IN JE ORGANISATIE? HOE BESTENDIG JE DE CONTINUÏTEIT EN GEEF JE EEN BOOST AAN GROEI? Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Provotyping Duurzame toekomstbeelden ontwikkelen en waarmaken Author: Stefaan Vandist Paperback 2024 248 Hoe creëer je een verbindend toekomstverhaal voor je organisatie? In een tijdperk van groeiend bewustzijn voor biodiversiteit, klimaat en[...] Prijs:€ 34,99 In winkelmandje
Waarom DAAROM geen antwoord is Author: Luc Ardies Paperback 2022 59 'In onze tijd deden we zondermeer wat er van ons gevraagd werd.' Zaakvoerders en leidinggevenden beklagen zich vaak over 'Generatie Z'[...] Prijs:€ 20,00 In winkelmandje
Op het ritme van je team Bouwen aan een high performance culture in je organisatie Author: Dominic Rossi Paperback 2023 184 Dominic Rossi is al vele jaren de persoonlijke coach van topsporters. In zijn aanpak staat het aanvoelen van het ritme centraal om in de flow[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Tevreden tijd Handreiking voor perspectiefgerichte gesprekken Author: Elke Gybels Paperback 2022 184 Hoop is de belangrijkste drijvende kracht voor verandering. Het verbeelden van een hoopvolle toekomst en hoe deze zichtbaar wordt in[...] Prijs:€ 34,99 In winkelmandje
Vertellers, geen verkopers Zelfzeker management in de cultuursector Author: Ken Veerman Paperback 2023 174 Schrijf een slim verhaal Durf hulp te vragen Laat je publiek zich bijzonder voelen Durf te behouden en te veranderen[...] Prijs:€ 25,99 In winkelmandje
Waarom witte raven niet bestaan Personeel vinden en binden in tijden van arbeidskrapte Author: Luc Ardies Paperback 2024 80 Werkgevers ervaren steeds meer moeilijkheden bij het vinden van de spreekwoordelijke 'witte raaf' door de aanhoudende arbeidskrapte en de[...] Prijs:€ 20,00 In winkelmandje
Vind de ware... medewerker Juist selecteren in theorie en praktijk Author: Eveline Schollaert Bart Van Theemsche Gerd Jacobs Paperback 2019 260 Menselijk kapitaal is voor bedrijven een belangrijke sleutel tot succes. Maar vaak gebeurt de selectie van nieuwe medewerkers op buikgevoel,[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Purchasing Pro De ROI van duurzame leveranciersrelaties voor managers, sales en inkoopprofessionals Author: Stefaan Hoflack Paperback 2024 216 Bij B2B-inkopen wordt ten onrechte vaak gestreefd naar maximale besparingen, waardoor het als een competitie wordt beschouwd, ten koste van[...] Prijs:€ 34,99 In winkelmandje
De retentie-economie Trouwe klanten als competitief voordeel Author: Peter Snoeckx Paperback 2024 222 Het behouden van een klant kost aanzienlijk minder moeite dan het werven van een nieuwe klant. Daarom is het van essentieel belang om klanten[...] Prijs:€ 34,99 In winkelmandje
De groeiparadox Waarom groeien ondernemingen afremt en pijn doet. En wat eraan te doen. Author: Matty Paquay Bart Lodewyckx Paperback 2023 248 HOE HOUD JE ALLE BORDJES IN DE LUCHT? PAST JOUW ONDERNEMINGSVERHAAL OP EEN BIERVILTJE? CONCURRENTEN, WELKE[...] Prijs:€ 34,99 In winkelmandje
Managers the day after tomorrow Connect to many. Engage individuals. Author: Rik Vera Paperback 2018 157 WAT DRIJFT DE NIEUWE CONSUMENT?WAAROM ZIJN DATA HET NIEUWE GOUD EN ARTIFICIËLE INTELLIGENTIE EEN ZEGEN?HOE KUN JE EEN[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje