Total Respect Management Excellent leidinggeven voor de toekomst Author: Peter Blokland Genserik Reniers Paperback 2013 328 Total Respect Management is een geïntegreerde en systemische methode om organisaties op een duurzame en maatschappelijk verantwoorde[...] Prijs:€ 39,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Thinking in new boxes Een nieuw paradigma voor creativiteit Author: Luc De Brabandere Alan Iny Paperback 2014 312 Wanneer je je organisatie wilt laten groeien, dan is verdergaan op de ingeslagen weg niet de juiste strategie. In een tijd van steeds[...] Prijs:€ 29,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Uitzendwerk 360° handboek Author: Jan Denys (Red.) Hardback 2015 296 Hoe is de uitzendsector de voorbije vijftig jaar geëvolueerd? Hoe kijken uitzendkrachten en klanten vandaag naar uitzendwerk? Op welke[...] Prijs:€ 29,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
De puberende leider Over Lean, omgaan met variatie en onvolwassen organisaties Author: Ives De Saeger Andere uitvoering 2017 320 Vandaag gedragen industriële organisaties zich nog al te vaak als pubers. Ze zijn log, statisch, te creatief met te weinig focus, en te[...] Prijs:€ 29,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Routeplan 2025 Snelweg naar een ditiale topregio Author: Voka - Kamer van Koophandel Antwerpen-Waasland Andere uitvoering 2019 186 De regio Antwerpen-Waasland is een uitzonderlijke economische biotoop: een van de meest dichtbevolkte en welvarende regio's van Europa. [...] Prijs:€ 39,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
De nieuwe leider - Change@work Author: Bart De Bondt Paperback 2016 96 Al vaak geprobeerd om een bepaald gedrag van jezelf of van anderen te wijzigen, maar is dat je nog steeds niet gelukt? Dan is dit boekje voor[...] Prijs:€ 14,99 In winkelmandje
Stakeholdering Diplomatieke vaardigheden voor succesvolle projecten Author: Jan Van der Vurst Paperback 2019 256 Hoe ga je om met machtige stakeholders? Hoe krijg je inzicht en voeling met hun territorium? Hoe creëer je sterkere [...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Rusten is het nieuwe sporten Herstellen door training Author: Jef Geys Paperback 2015 180 Hoe pak je een vermoeid lichaam aan? Waaraan herken je structurele vermoeidheid? Hoe kun je door goed te herstellen ook je werkprestaties [...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Onweerstaanbaar by design Ontwerptechnieken waarmee je echt een verschil maakt voor je klant Author: Jürgen Tanghe Paperback 2021 174 Wat maakt producten onweerstaanbaar in de ogen van je klant? Hoe bedenk en ontwikkel je zo'n producten en diensten? Waarom is[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Alles is onder controle! & 9 andere mythes over organiseren in tijden van crisis Author: Bert Brugghemans Stijn Pieters Hugo Marynissen Paperback 2021 213 Als je bij het lezen van achterflapteksten geen idee hebt welke keuze je moet maken, dan raden we je van harte aan om dit boek niet te[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Groeispurt Organisatiematuriteit als duurzaam concurrentievoordeel Author: Hans Dobbelaere Paperback 2021 224 HOE ONTDEK EN BENUT JE HET VERDOKEN POTENTIEEL IN JE ORGANISATIE? HOE BESTENDIG JE DE CONTINUÏTEIT EN GEEF JE EEN BOOST AAN GROEI? Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Tevreden tijd Handreiking voor perspectiefgerichte gesprekken Author: Elke Gybels Paperback 2022 184 Hoop is de belangrijkste drijvende kracht voor verandering. Het verbeelden van een hoopvolle toekomst en hoe deze zichtbaar wordt in[...] Prijs:€ 34,99 In winkelmandje
Black box van de topverkoper Inspireren, connecteren en excelleren in verkoop Author: Kathleen Cools Paperback 2018 176 HOE TRANSFORMEREN DIGITALITEIT EN INTERNET DE VERKOOPHOE HAAL JE MEER UIT JE VERKOOPINSPANNINGEN?HOE BEGELEID JE DE[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Customer innovation Waarom de klant centraal staat in bedrijfsinnovatie Author: Marion Debruyne Koen Tackx Paperback 2020 296 EEN OPEN DIALOOG MET DE MARKT LAAT DE ORGANISATIE GROEIEN EN CREËERT RUIMTE VOOR INNOVATIE. Veel organisaties[...] Prijs:€ 34,99 In winkelmandje
De Obama-factor Methode voor charismatische communicatie Author: Luc Cipers Hardback 2018 224 Hoe zorg je voor een sterke eerste indruk?Hoe kun je je visie met overtuiging brengen?Hoe kun je anderen inspireren en [...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Waarom DAAROM geen antwoord is Author: Luc Ardies Paperback 2022 59 'In onze tijd deden we zondermeer wat er van ons gevraagd werd.' Zaakvoerders en leidinggevenden beklagen zich vaak over 'Generatie Z'[...] Prijs:€ 20,00 In winkelmandje
De naakte waarheid over zelfsturing Een handleiding voor managers Author: Katlyn Colman Mia De Caluwé Katalien Dendooven Danielle Van Landuyt Paperback 2015 266 Wat is zelfsturing? Kunnen medewerkers zelfsturend werken? Wat is de rol van het topmanagement in een zelfsturende organisatie? Hoe begin je[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Het Noble Purpose boek Author: Olivier Onghena-'t Hooft Hardback 2019 304 Waarom doe jij wat je doet? Waar staat jouw organisatie voor? Aan welke organisatie wil jij leidinggeven? Om[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
The Day after Tomorrow - Nederlandse versie Hoe overleven in tijden van radicale innovatie? Author: Peter Hinssen Hardback 2017 286 Onze wereld verandert exponentieel en dat heeft grote gevolgen voor organisaties van 'vandaag'. In dit boek laat Peter Hinssen ons kennismaken[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Strategisch management Een handboek voor de publieke sector Author: Sebastian Desmidt Aimé Heene Paperback 2013 584 Publieke organisaties worden vandaag op alle bestuursniveaus geconfronteerd met ingrijpende veranderingen. Van leidinggevende ambtenaren wordt[...] Prijs:€ 49,99 In winkelmandje
Digital transformation - derde editie Bereid je organisatie voor op de toekomst Author: Jo Caudron Dado Van Peteghem Andere uitvoering 2018 268 Voor bedrijven en organisaties zijn digitale en online activiteiten vandaag niet langer een gimmick. Het digitale verandert nu de essentie[...] Prijs:€ 34,99 In winkelmandje
De hybride verkoper Hoe word je een high performing verkoper in een omnichannel verkoopproces? Author: Kathleen Cools Paperback 2022 168 Een globale pandemie heeft voor salesprofessionals van de ene op de andere dag hun vertrouwde salesbenadering overhoop gehaald. Verkopen op[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Handboek conceptontwikkeling - In 3 stappen naar waardevolle locaties Verliefd Verloofd Gebouwd Author: Lot Frijling Hardback 2022 264 Het vakgebied locatieontwikkeling is volop in beweging. Nieuwe inzichten, veranderende behoeften en grootse uitdagingen vragen om een andere[...] Prijs:€ 44,99 In winkelmandje
De groeiparadox Waarom groeien ondernemingen afremt en pijn doet. En wat eraan te doen. Author: Matty Paquay Bart Lodewyckx Hardback 2023 248 Hoe houd je alle bordjes in de lucht? Past jouw ondernemingsverhaal op een bierviltje? Concurrenten, welke[...] Prijs:€ 34,99 In winkelmandje