Grandmaster in Change(en) Author: Herman Van den Broeck Dave Bouckenooghe Paperback 2011 232 Prijs:€ 19,99 In winkelmandje
Streetwize Lessen van straatkinderen voor de manager van vandaag Author: Arnoud Raskin Andere uitvoering 2014 246 Arnoud Raskin werkt met Mobile School al 15 jaar met straatkinderen in sloppenwijken over de hele wereld. Deze ervaring opende zijn ogen[...] Prijs:€ 24,99 In winkelmandje
Het salesboek Voor elk type verkoper Author: Jochen Roef Paperback 2013 296 Schat razendsnel in welke klant je voor je hebt en overtuig met gerichte technieken. Dit boek onderbouwt wat veel salesprofessionals reeds[...] Prijs:€ 19,99 In winkelmandje
Verkopen Van afspraak tot klant Author: Geert Delobelle Paperback 2011 212 Iedereen kan verkopen in z'n eigen stijl. Maar welk type verkoper schuilt er in u? Waarin bent u sterk? Of net minder sterk? Hoe maakt u het[...] Prijs:€ 19,99 In winkelmandje
Cultuurmanagement De regels van de kunst Author: Annick Schramme (Red.) Bruno Verbergt Dirk De Corte Patrick De Pelsmacker Paperback 2011 512 Je hoeft geen kunstenaar te zijn om met kunst en cultuur bezig te zijn, want net als andere domeinen moeten kunst en cultuur gemanaged worden.[...] Prijs:€ 39,99 In winkelmandje
Business start-ups Bouw en check je businessplan Author: Johan Verrue Paperback 2012 124 Een innovatief, diepgaand, consistent en krachtig opgesteld businessplan, dat is wat Business start-ups betracht. Een unieke aanpak, die[...] Prijs:€ 24,99 In winkelmandje
Systemisch Performance Management Met mensen naar duurzame verandering Author: Dries Van Nieuwenhuyse Simonne Vermeylen Philippe Devos Paperback 2012 568 Naar een fundamenteel nieuwe manier van werken. De laatste decennia wilden bedrijven zichzelf naar het hoogste niveau tillen met louter[...] Prijs:€ 45,00 In winkelmandje
Strategisch performance management Hoe beginnen we daar nu aan? Author: Dries Van Nieuwenhuyse Ann-Sophie Bouckaert Paperback 2015 504 Waar zit de sterkte van je organisatie? Vind jouw gat in de markt. Hoe blijf je het verschil maken? Continu en duurzaam waarde creëren met je[...] Prijs:€ 39,99 In winkelmandje
Meer met minder Hoe 'minder' tot succes kan leiden in organisaties... Author: Cyriel Kortleven Paperback 2014 198 Minder middelen. Minder inspanning. Meer succes. Vandaag worden we geconfronteerd met een overvloed aan producten, diensten,[...] Prijs:€ 25,99 In winkelmandje
Vastgoedonderzoek Start hier Author: Koen Van Damme Paperback 2015 224 In de vastgoedsector komen de vaardigheden van verschillende domeinen samen: kennis van het brede beroepenveld wordt gecombineerd met die van[...] Prijs:€ 39,99 In winkelmandje
Resultaten! Een managementroman met werkboek Author: Marcel Van der Avert Hardback 2008 200 Een verhaal combineren met knappe inzichten in management. Het is niet iedereen gegeven, maar Marcel Van der Avert brengt deze[...] Prijs:€ 19,99 In winkelmandje
Mijn manager is een held Author: Jef Staes Paperback 2009 200 Waarom mislukken veranderingsprocessen in bedrijven zo vaak? Jef Staes trekt in zijn nieuwste boek op onderzoek en komt tot enkele[...] Prijs:€ 19,99 In winkelmandje
Praktijkboek strategie Routeplan voor het ontwikkelen van een werkbare bedrijfsstrategie Author: Aimé Heene Johan Vanhaverbeke Simonne Vermeylen Paperback 2012 224 Moet je onderneming een missie hebben? Hoe bepaal je strategische prioriteiten? Waarvoor dient een SWOT? Hoe leer je[...] Prijs:€ 34,99 In winkelmandje
Contact Center Management Van klachtendienst tot value center Author: Jan Smets Paperback 2016 286 Hoe creëren contact centers waarde voor zowel bedrijf als klant? Betekenen sociale media het einde van het contact center? Hoe maken we[...] Prijs:€ 24,99 In winkelmandje
De klant centraal De klantenscan, uw sleutel tot succes Author: Geert Dehouck Hardback 2018 216 Elk bedrijf wil loyale klanten. Daarom balanceert het voortdurend tussen klantgerichtheid en rentabiliteit. Maar hoe win je dan extra[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Disruptie@work Author: Fabiaan Van Vrekhem Paperback 2017 120 Disruptie is elke evolutie op het vlak van ondernemerschap die ertoe leidt dat een organisatie dreigt irrelevant te worden. Dit boek gidst[...] Prijs:€ 15,99 In winkelmandje
VerMERKvuldig! Je mond-tot-mondreclame vermenigvuldigen in drie stappen Author: Katlijn Voordeckers Paperback 2018 224 EEN STERK MERK ... weet precies waarom het zo sterk is en slaagt erin om mensen echt te raken... motiveert bewust[...] Prijs:€ 24,99 In winkelmandje
The only way is up Wat managers kunnen leren uit bergexpedities Author: Wim Smets Paperback 2018 200 Wat kunnen managers leren van alpinisten? Hoe leid je een transformatie binnen je organisatie? [...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Verkoop van het familiebedrijf De voorbereiding Author: Johan Lambrecht Paperback 2018 109 Wat betekent de verkoop van het familiebedrijf voor jou en je familie?Waarom moet je de verkoop grondig voorbereiden? Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
De onsterfelijke onderneming Overleven in disruptieve tijden Author: Fons Van Dyck Paperback 2019 240 De levensduur van ondernemingen wordt steeds korter. Velen zullen de komende jaren verdwijnen, slechts enkelen zullen succesvol overleven. Wat[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Zinvol digitaliseren Wat disruptie en andere dure woorden voor jouw organisatie betekenen Author: Peter Snoeckx Paperback 2018 184 Hoe begrijp je je digitale klanten?Hoe ontwikkel je een digitale strategie, vanaf nul en zonder voorkennis?Welke[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
De kwestie verwarde personen Naar een andere benadering voor onbegrepen gedrag Author: Bauke Koekkoek Paperback 2019 176 Sinds een paar jaar wemelt het van 'verwarde personen' in Nederland - zo stelt de krant. Burgers en beleidsmakers raken steeds meer in[...] Prijs:€ 25,99 In winkelmandje
Mijn grond is goud waard Gronden en panden verkopen in tijden van bouwshift Author: Joris Ockier Paperback 2019 152 Uw grond of uw pand herontwikkelen, hoe weet u of dat kan? Op wat baseert de projectontwikkelaar zijn beslissing? Wat[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje