How To Story Storytelling voor journalisten Author: Tim Verheyden Tom Rumes Andries Fluit Paperback 2014 200 Verhalen vertellen is moeilijk. Vreselijk moeilijk. Toch heeft iedereen een verhaal dat, eens je de nodige tips en tricks op zak hebt, in beeld[...] Prijs:€ 25,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Media en mentaliteit Author: Bart Pattyn Paperback 2014 288 Wat is groepsmentaliteit eigenlijk? Hoe beïnvloeden groepsemoties het communicatieproces? Gesprekken over de kwaliteit van de media breken we[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
De strategische businessmarketeer Vertaalt verhalen naar kansen en ziet mogelijkheden tot verkoop Author: Frank Faassen Paperback 2023 216 Hoe wordt de rol van de businessmarketeer strategischer? Wat is de meerwaarde van businessmarketing voor sales? Hoe kan de[...] Prijs:€ 34,99 In winkelmandje
Own your story. Or someone else will. Personal branding en thought leadership voor professionals met een reputatie Author: ianka fleerackers Paperback 2023 240 Als ondernemer of professional wil je een sterke reputatie opbouwen, waardoor je bedrijf groeit en bloeit. Maar als die reputatie[...] Prijs:€ 34,99 Reserveer nu
Webhelden Start een succesvolle webshop in 10 stappen Author: Suzan Eikelenstam Paperback 2016 182 Het commerciële landschap in België is de laatste jaren grondig hertekend onder invloed van alles wat digitaal is. Jong en oud kopen vandaag net[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
TOPgeMERKt Een grootse klantenbeleving creëren in zeven stappen Author: Katlijn Voordeckers Paperback 2021 224 Voor kleinere merken klinken grote theorieën over klantgerichtheid vaak hol en onbereikbaar. Toch is een sterke merkbeleving ook voor[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
101 schrijftips die je moest missen op school Voor meer aandacht, meer respons én meer speeltijd Author: Mark Van Bogaert Paperback 2022 184 Begin een zin nooit met 'En'! Vergeet in een opsomming de puntkomma's niet! Schrijf niet twee keer 'ook' in één[...] Prijs:€ 22,50 In winkelmandje
Reclame: dood of levend Author: Fons Van Dyck Paperback 2013 192 Merken, marketing en reclame staan vandaag onder druk. De meerwaarde van reclame staat meer dan ooit ter discussie. Dit boek is een aanzet tot[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
De Conversation Company Gebruik de feedback van je klanten nu ook écht Author: Steven Van Belleghem Paperback 2012 252 Enkele jaren geleden bestond Twitter niet, had Facebook slechts een paar miljoen gebruikers en was er nog geen sprake van mobiel internet. De[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Auteursrecht en pers Author: Wim Criel Paperback 2014 224 Mag ik een foto van het Atomium in mijn persartikel gebruiken? Of een artikel uit de krant posten op mijn blog? Wat met filmpjes op Facebook?[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Retail. De digitale hysterie voorbij Ontwikkel en implementeer een winnende strategie als retailer of merkfabrikant Author: Gino Van Ossel Paperback 2018 326 De digitale revolutie heeft de klant veeleisender dan ooit gemaakt. Snelheid, transparantie en hyperpersonalisatie zijn de norm. Steeds meer[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Marketing Wake Up and Go with the Flow Author: Philip De Cleen Paperback 2023 350 Hoe blijf je als merk relevant in een markt? Hoe doorgrond je consumenten en zorg je voor tevreden klanten? Hoe maak je[...] Prijs:€ 39,99 Reserveer nu
Journalistiek - Nieuwe editie Inleiding tot het vak Author: Ria Goris Guy Delforge Paperback 2016 322 Wat maakt een item nieuwswaardig? Waar haal je nieuws vandaan? Wat is een goed interview? Wat met deontologie? Bereid je je voor op een[...] Prijs:€ 27,99 In winkelmandje
Met woorden verleiden Schrijftips voor uw presentaties, mailings & andere wervende teksten Author: Mark Van Bogaert Paperback 2013 264 Hoe stopt u kracht in uw wervende teksten? Hoe zorgt u voor positieve aandacht? Hoe motiveert u uw lezer om te doen wat u vraagt? In Met woorden[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Marketing De nieuwe principes Author: Steven Van Belleghem Paperback 2014 324 Succesvolle marketing speelt in op een veranderende omgeving en luistert naar de wensen en noden van de klant. Adverteren op de traditionele[...] Prijs:€ 49,99 In winkelmandje
Scanbaar schrijven Aandacht vangen van lezers met weinig tijd Author: Mark Van Bogaert Paperback 2016 232 Hoe kijkt uw lezer? Hoe leest uw kijker? En hoe trekt u uw lezer met weinig tijd toch uw tekst in? 'Scanbaar schrijven is een boek voor iedereen[...] Prijs:€ 25,99 In winkelmandje
De conversation manager, editie 2013 - Nederlandse versie Het einde van de traditionele adverteerder Author: Steven Van Belleghem Paperback 2013 240 De voorbije jaren is het internet geëvolueerd van een statisch naar een sociaal platform. Die evolutie heeft een impact op de manier waarop[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Schrijven met impact Bereik als onderzoeker, expert of adviseur lezers buiten je vakgebied Author: Ann De Ron Paperback 2019 160 Hebben je teksten en adviezen niet de impact die ze verdienen? Ben je bang dat lezers buiten je vakgebied je niet of verkeerd zullen[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Spreken met impact Overwin je spreekangst, hanteer je eigen spreekstijl, ga in verbinding met je publiek Author: Stefanie Van Moen Paperback 2020 160 Ben je bang dat jouw stem verloren gaat in de massa? Krijg je klamme handen alleen al van de gedachte om een speech te geven of een[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
De power van post Hoe printmail hyperrelevant blijft in een digitale wereld Author: Tatjana Raman Katrien Merckx Paperback 2022 332 Hoe neem je printmail op in je mediacampagne? Waarom is digitaal niet altijd beter? Hoe creëer je de perfecte printmail in zes[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Media en Ethiek Author: Dirk Verhofstadt Paperback 2021 355 Media-ethiek is een vorm van toegepaste ethiek waarbij de gebeurtenissen en probleemsituaties die zich voordoen in de media geanalyseerd en[...] Prijs:€ 24,99 In winkelmandje
Omnichannel in retail Het antwoord op e-commerce Author: Gino Van Ossel Paperback 2014 320 Als retailmanager besef je ten volle dat verandering nodig is. Daarvoor heb je echt geen onheilsprofeten die het einde van de fysieke winkel[...] Prijs:€ 34,99 In winkelmandje
Wat als de klant nee zegt? Praktische gids met antwoorden op alle bezwaren Author: Geert Delobelle Paperback 2023 192 'DE CONCURRENTIE IS GOEDKOPER', 'WE HEBBEN AL IEMAND VOOR DAT PROBLEEM', 'STUUR ONS EENS EEN MAILTJE', 'DIT IS VOOR ONS[...] Prijs:€ 25,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Marketing voor de mad men van morgen Sterke merken in een wereld van algoritmes Author: Wim Vermeulen Paperback 2018 178 Hoe versterken traditionele en digitale mediaplatformen elkaar?Wat kunnen we leren van reclamereuzen uit de jaren zestig? Prijs:€ 29,99 In winkelmandje