Dream, Dare, Do. 13 succesvolle dromers, durvers & doeners Author: Conny Vandendriessche Hardback 2022 160 De eerste lockdown zette me aan om op wereldreis te gaan. Het werd een virtuele reis. Langs dertien verhalen over dromen, durven en doen. Met[...] Prijs:€ 34,99 In winkelmandje
Het geweld van geld Op zoek naar de ziel van de economie Author: Antoon Vandevelde Hardback 2017 288 Wat is de waarde van het kapitalisme in onze tijd? Zijn westerlingen de armen op de wereld iets verschuldigd? En loont het eigenlijk wel om[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
De wetenschap van succes Uitblinken kun je leren Author: Jeroen De Flander Hardback 2020 176 Wat is het geheim van wereldklasse? Waarom zijn sommige mensen zo onvoorstelbaar goed in wat ze doen? Hoe word je een [...] Prijs:€ 29,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Liefde Een onmogelijk verlangen? Author: Dirk De Wachter Hardback 2023 168 Geen enkel thema is zo vaak beschreven in de literatuur, muziek en kunst als de liefde. Toch blijft de mens op zoek naar haar ware aard. We[...] Prijs:€ 22,99 In winkelmandje
Handboek conceptontwikkeling - In 3 stappen naar waardevolle locaties Verliefd Verloofd Gebouwd Author: Lot Frijling Hardback 2022 264 Het vakgebied locatieontwikkeling is volop in beweging. Nieuwe inzichten, veranderende behoeften en grootse uitdagingen vragen om een andere[...] Prijs:€ 44,99 In winkelmandje
The Day after Tomorrow - Nederlandse versie Hoe overleven in tijden van radicale innovatie? Author: Peter Hinssen Hardback 2017 286 Onze wereld verandert exponentieel en dat heeft grote gevolgen voor organisaties van 'vandaag'. In dit boek laat Peter Hinssen ons kennismaken[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
De Obama-factor Methode voor charismatische communicatie Author: Luc Cipers Hardback 2018 224 Hoe zorg je voor een sterke eerste indruk?Hoe kun je je visie met overtuiging brengen?Hoe kun je anderen inspireren en [...] Prijs:€ 29,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Het Noble Purpose boek Author: Olivier Onghena-'t Hooft Hardback 2019 304 Waarom doe jij wat je doet? Waar staat jouw organisatie voor? Aan welke organisatie wil jij leidinggeven? Om[...] Prijs:€ 29,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Zoonotic De formule voor een extreem succesvolle virale businessstrategie Author: Carole Lamarque Hardback 2021 228 Het is de droom van iedere ondernemer om een succesformule te vinden om snel viraal te gaan met zijn product of dienst. Die succesformule[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
De Ritchie Story Een marketing verhaal dat bruist van lef in een competitieve markt Author: Jan Verlinden Hardback 2024 192 Winnaar BAM Marketing Book of the Year 2024 Ritchie is een traditioneel Belgisch limonademerk op[...] Prijs:€ 34,99 In winkelmandje
BEYONDERS (POD) Transcending Average Leadership Author: Herman Van den Broeck David Venter Hardback 2017 208 Speak up, you can become a Beyonder! In many organisations and countries people are desperately searching for leaders that can provide solutions[...] Prijs:€ 29,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Geheimen van de bestuurskamer Herman Daems over corporate governance Author: Herman Daems Hardback 2019 263 'In Geheimen van de bestuurskamer slaagt Herman Daems erin zijn brede en diepe ervaring in een helder en concreet boek te gieten,[...] Prijs:€ 39,99 In winkelmandje
Six Batteries of Change(en) Energize your company Author: Peter De Prins Geert Letens Kurt Verweire Hardback 2017 288 Managing change has become an increasingly critical capability in today's turbulent and disruptive work environment. Nevertheless, research[...] Prijs:€ 34,99 In winkelmandje
De klant centraal De klantenscan, uw sleutel tot succes Author: Geert Dehouck Hardback 2018 216 Elk bedrijf wil loyale klanten. Daarom balanceert het voortdurend tussen klantgerichtheid en rentabiliteit. Maar hoe win je dan extra nieuwe[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Brand change Nieuwe inzichten over merkverandering in tijden van disruptie Author: Thierry Cattoir Hardback 2020 304 Je merk veranderen is vanzelfsprekend een grote beslissing. Die beslissing moet doordacht gemaakt en uitgevoerd worden. Merken moeten immers[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Decathlon, ons verhaal 3000 leiders op zoek naar 100 jaar relevantie Author: Erik Aerts Aurore Dall'Agnol Claire Debarre Katrien Wuytack Frederic De Clerck Koen Damman Thomas Lejeune Nathan Goddefroy Mathieu Renier Romuald Saenen Hardback 2021 184 'Willen we binnen 100 jaar nog bestaan?' Deze retorische vraag zorgde begin 2014 voor een lange stilte in de Decathlon-burelen. Het[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
The future of food Een nieuw recept voor de voedingssector Author: Jorg Snoeck Stefan Van Rompaey Hardback 2021 289 ZULLEN WE IN DE TOEKOMST NOG VLEES ETEN? KOMT ONZE MAALTIJD STRAKS UIT DE 3D-PRINTER? ZIJN ER MORGEN NOG WEL SUPERMARKTEN?[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Six Batteries of Change Laad je bedrijf op voor verandering Author: Peter De Prins Kurt Verweire Geert Letens Hardback 2017 304 In tijden van disruptie is het cruciaal om verandering juist te managen. Maar de kans op mislukking blijft ontzettend hoog. Six[...] Prijs:€ 37,50 In winkelmandje
Handboek behandeling van somatisch onvoldoende verklaarde lichamelijke klachten Actuele en innovatieve behandelmethoden Author: Jaap Spaans Judith Rosmalen Yanda van Rood Henriëtte van der Horst Sako Visser Hardback 2017 492 Er bestaan lichamelijke klachten waarvoor, ook na uitgebreid medisch onderzoek, onvoldoende een somatische oorzaak kan worden gevonden. Dat[...] Prijs:€ 65,00 In winkelmandje
De marketingbijbel voor een digitale wereld Author: Bert Van Wassenhove Hardback 2019 250 WELKE TRENDS GEVEN DE MARKETING VAN MORGEN VORM? WAAR INVESTEER JE ALS BEDRIJF HET BEST TIJD EN GELD IN? HOE BOUW JE EEN[...] Prijs:€ 39,99 In winkelmandje
Leidinggeven zonder bevelen De Outputmanager Author: Filip Vandendriessche Jef Clement Hardback 2006 140 Een organisatie bereikt niet wat ze wil, ze bereikt enkel wat ze beloont.' Een manager kan zich permitteren om geen oplossing te hebben. Hij kan[...] Prijs:€ 25,99 In winkelmandje
50 lessen voor ondernemers Author: Jürgen Ingels Hardback 2020 202 LES 19. INVESTEERDERS OVERTUIGEN IN TIEN SLIDES LES 21. DE BAR, HET KLOPPEND HART VAN ELK KANTOOR LES 30. HET MODEL VAN[...] Prijs:€ 34,99 In winkelmandje
Praktijkgids werkbaar werk Met tools voor elke leidinggevende in onderwijs, zorg, overheidsdiensten en het bedrijfsleven Author: Joan De Winne Hilde Clement Hardback 2020 294 Hoe zorg je als organisatie en leidinggevende voor werkbaar werk zonder zware financiële investeringen? Hoe creëer je een[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje