Goud 25 jaar inspirerend ondernemerschap vanuit Vlaanderen Author: BERT VOET Hardback 2019 208 De 25ste verjaardag van 'Onderneming van het Jaar' is een ijkmoment in de Vlaamse ondernemerswereld. Bert Voet ging met alle winnaars spreken[...] Prijs:€ 39,99 In winkelmandje
Unilin Van Vlaamse vlassers tot wereldspeler Author: Tim Van der Mensbrugghe Wouter Rawoens Hardback 2022 256 Toen Unilin in 1961 uit de startblokken schoot, was het plan simpel: spaanplaten persen met vlaslemen, een afvalproduct van de zieltogende[...] Prijs:€ 49,99 In winkelmandje
Communiceren in het new normal 10 kritische succesfactoren na een crisis Author: Noël Slangen Jan Withofs Hardback 2011 184 Terwijl de nachtmerrie van de financiële crisis stilaan over de horizon wegebt, ontwaakt het bedrijfsleven in een grondig hervormde wereld. De[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Uitzendwerk 360° handboek Author: Jan Denys (Red.) Hardback 2015 296 Hoe is de uitzendsector de voorbije vijftig jaar geëvolueerd? Hoe kijken uitzendkrachten en klanten vandaag naar uitzendwerk? Op welke[...] Prijs:€ 29,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Influencers Wie zijn ze? Waar vind je hen? En hoe ontsteken ze de vlam? Author: Carole Lamarque Hardback 2017 152 Influencer marketing is trending. Marketingplannen die inzetten op mond-tot mondreclame genereren twee keer zo veel verkoopresultaten. Maar[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
De Obama-factor Methode voor charismatische communicatie Author: Luc Cipers Hardback 2018 224 Hoe zorg je voor een sterke eerste indruk?Hoe kun je je visie met overtuiging brengen?Hoe kun je anderen inspireren en [...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Het Noble Purpose boek Author: Olivier Onghena-'t Hooft Hardback 2019 304 Waarom doe jij wat je doet? Waar staat jouw organisatie voor? Aan welke organisatie wil jij leidinggeven? Om[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
The Day after Tomorrow - Nederlandse versie Hoe overleven in tijden van radicale innovatie? Author: Peter Hinssen Hardback 2017 286 Onze wereld verandert exponentieel en dat heeft grote gevolgen voor organisaties van 'vandaag'. In dit boek laat Peter Hinssen ons kennismaken[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
The future of shopping Re-set Re-made Re-tail Author: Jorg Snoeck Pauline Neerman Hardback 2022 282 De bekroonde retailgids The future of shopping: where everyone is a retailer is, na gevierde uitgaves in het Frans, Engels en[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Handboek conceptontwikkeling - In 3 stappen naar waardevolle locaties Verliefd Verloofd Gebouwd Author: Lot Frijling Hardback 2022 264 Het vakgebied locatieontwikkeling is volop in beweging. Nieuwe inzichten, veranderende behoeften en grootse uitdagingen vragen om een andere[...] Prijs:€ 44,99 In winkelmandje
De groeiparadox Waarom groeien ondernemingen afremt en pijn doet. En wat eraan te doen. Author: Matty Paquay Bart Lodewyckx Hardback 2023 248 Hoe houd je alle bordjes in de lucht? Past jouw ondernemingsverhaal op een bierviltje? Concurrenten, welke[...] Prijs:€ 34,99 In winkelmandje
Zoonotic De formule voor een extreem succesvolle virale businessstrategie Author: Carole Lamarque Hardback 2021 228 Het is de droom van iedere ondernemer om een succesformule te vinden om snel viraal te gaan met zijn product of dienst. Die succesformule[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
De klant centraal De klantenscan, uw sleutel tot succes Author: Geert Dehouck Hardback 2018 216 Elk bedrijf wil loyale klanten. Daarom balanceert het voortdurend tussen klantgerichtheid en rentabiliteit. Maar hoe win je dan extra nieuwe[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
De Mens in de Managing Coach Een introspectieve tocht langs nieuwe leiderschapspaden Author: Stefan Sauer Hardback 2020 214 WIE BEN IK ALS LEIDER VANDAAG ECHT? WAT IS HET EFFECT VAN MIJN GEDRAG OP ANDEREN? WELKE SOORT LEIDER WIL IK NOG WORDEN?[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
On it Van 'geen idee' tot succesvolle ondernemer met dit praktische werkboek... Author: Eline Goethals Hardback 2020 408 Droom jij ook van ondernemen? 'Ik wil wel, maar ik heb er geen tijd voor.' 'Ben ik wel goed genoeg? Wat als ik faal?' Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Ik speel. Ik groei. Ik durf Een boek vol groeistof vor jouw project Author: Hilde Van Dyck Hardback 2020 200 Waarom spelen we? Hoe haal je met een speelse attitude meer voldoening uit je werk en leven? Welke tools stimuleren[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Pretopia 33 inspirerende toekomstscenario's voor duurzame ondernemers... Author: Stefaan Vandist Hardback 2022 240 In dit boek neemt Stefaan Vandist je mee op een pelgrimstocht. De route leidt langs creatieve broedplaatsen waar de toekomst al in de steigers[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Resultaten! Een managementroman met werkboek Author: Marcel Van der Avert Hardback 2008 200 Een verhaal combineren met knappe inzichten in management. Het is niet iedereen gegeven, maar Marcel Van der Avert brengt deze krachttoer zonder[...] Prijs:€ 22,50 In winkelmandje
Decathlon, ons verhaal 3000 leiders op zoek naar 100 jaar relevantie Author: Erik Aerts Aurore Dall'Agnol Claire Debarre Katrien Wuytack Frederic De Clerck Koen Damman Thomas Lejeune Nathan Goddefroy Mathieu Renier Romuald Saenen Hardback 2021 184 'Willen we binnen 100 jaar nog bestaan?' Deze retorische vraag zorgde begin 2014 voor een lange stilte in de Decathlon-burelen. Het[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Brand change Nieuwe inzichten over merkverandering in tijden van disruptie Author: Thierry Cattoir Hardback 2020 304 Je merk veranderen is vanzelfsprekend een grote beslissing. Die beslissing moet doordacht gemaakt en uitgevoerd worden. Merken moeten immers[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Act human Waarom succesvolle organisaties investeren in langdurige relaties Author: Karel Demeester Sarah Steenhaut Jan Callebaut Hardback 2021 190 'Marketing is de kunst van het manipuleren van de zwakheden van de mens.' Dat is het beeld dat marketeers[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Why Innovation Fails De 7 sleutels tot succes Author: Joachim De Vos Hardback 2022 240 Om succesvol te blijven is het belangrijk dat organisaties bestand zijn tegen de steeds snellere veranderingen en ze die veranderingen liefst[...] Prijs:€ 34,99 In winkelmandje
Six Batteries of Change Laad je bedrijf op voor verandering Author: Peter De Prins Kurt Verweire Geert Letens Hardback 2017 304 In tijden van disruptie is het cruciaal om verandering juist te managen. Maar de kans op mislukking blijft ontzettend hoog. Six[...] Prijs:€ 37,50 In winkelmandje
Meaningful marketing Het antwoord op het schisma tussen merk en consument Author: Bart Lombaerts Hardback 2018 120 74% van de merken mag zomaar verdwijnen, zonder dat de consument dat erg zou vinden. Reclamespots worden massaal doorgespoeld en meer dan[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje