Maak je merk cool

Product details

NULL

Afwerking: 
Paperback
Aantal pagina's: 
272
Afmetingen: 
240x170
Verschijningsdatum: 
15/06/2011
EAN: 
9789077442920
Nur-code: 
Management algemeen
Uitgever: 
LannooCampus
Druk: 
7

Maak je merk cool

Branding naar de nieuwe generatie
  • Een inspiratiebron voor marketeers met tientallen casestudy's
  • De perfecte combinatie van wetenschappelijke en commerciële inzichten uit marktonderzoek

Generatie Y (13 - 29 jaar vandaag) is de meest reclamekritische generatie. Maar wat drijft hen en hoe ontwikkel je de juiste merkstrategie voor deze generatie? Talrijke casestudy's onthullen de vijf belangrijkste attributen van een cool jongerenmerk: Jack&Jones, Nokia, H&M, G-Star, Coca-Cola...Winnaar van de Berry-AMA Book Prize 2012

Boeken van dezelfde auteur(s)

Subtitle: 
Turen naar onzekere tijden
Prijs:€ 29,99
Subtitle: 
Branding naar de nieuwe generatie
Prijs:€ 24,99
Prijs:€ 24,99

Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.

Beschikbaarheid:

Uitverkocht