Kleur verkoopt

Product details

NULL

Afwerking: 
Hardback
Aantal pagina's: 
276
Afmetingen: 
270x218
Verschijningsdatum: 
23/05/2017
EAN: 
9789401429313
Nur-code: 
Marketing
Uitgever: 
LannooCampus
Druk: 
2

Kleur verkoopt

  • Waarom is oranje het nieuwe zwart?

HOE BEÏNVLOEDEN KLEUR EN TRENDS ONS KOOPGEDRAG? KAN JOUW MERK PROFITEREN VAN EEN KLEURSTRATEGIE? HOE GA JE ZELF IN JE BEDRIJF AAN DE SLAG MET KLEUR? 85% van de consumenten noemt kleur een van de belangrijkste redenen om een product tekopen. Toch blijft kleur onderbelicht in de bedrijfswereld. In Kleur verkoopt lees je waarom je bedrijf niet om kleur heen kan. Van marketingstrategie tot verpakking: kleur is essentieel voor de positionering en de verkoopcijfers van merken en producten. Dit boek geeft je tips om gefundeerd kleur en trends in te zetten. Alle aspecten van kleurmarketing komen daarbij aan bod, net als inspirerende cases en interviews met experts en ontwerpers van merken als HAY, Vitra, Essentiel, Bang & Olufsen en BMW.

Prijs:39,99

Gratis verzending vanaf € 24,99 (Benelux)

Beschikbaarheid:

Uitverkocht