Good business voor KMO's

Product details

NULL

Afwerking: 
Paperback
Aantal pagina's: 
170
Afmetingen: 
250x180
Verschijningsdatum: 
14/06/2016
EAN: 
9789401429283
Nur-code: 
Personeel en Organisatie
Uitgever: 
LannooCampus
Druk: 
1

Good business voor KMO's

Waarom je beter geen korting geeft, de klant geen koning is en 7/7 niet hoeft
  • Out of the box denken geeft jouw KMO een slimme voorsprong

WAT KUNNEN MANAGERS LEREN VAN CLOWNS?
HOE WORDEN KLANTEN AMBASSADEURS?
WAT MAAKT VAN EEN ONDERNEMING EEN GOOD BUSINESS?

Sinds de tijd van de dorpswinkels is er veel veranderd voor bedrijven. We shoppen vandaag altijd en overal en willen op de juiste manier geholpen worden. Enkel wie zich aanpast aan de wensen van de klant blijft boven water. Dat kan enkel wanneer een KMO drie essentiële elementen combineert: good leadership, good value en een good place to work. Die elementen maken van je bedrijf een good business. Een goed manager is daarbij als een clown: hij durft tegen de grond te gaan, is altijd bereid om het niet te weten, maar is wel alert voor elk signaal.

Dit boek vertrekt van het DNA van je bedrijf en verbindt het met harde cijfers, organisatiecultuur, welbevinden van medewerkers en wensen van klanten. Zo achterhaal je wat voor klanten echt een verschil maakt en hoe authenticiteit je businessproces succesvol kan aansturen.

Boeken van dezelfde auteur(s)

Subtitle: 
De evolutie van de kmo in Vlaanderen in 36 verhalen
Prijs:34,99
Prijs:34,99

Gratis verzending vanaf € 24,99 (Benelux)

Beschikbaarheid:

Uitverkocht

E-book ean