The future of shopping

Product details

NULL

Afwerking: 
Hardback
Aantal pagina's: 
274
Afmetingen: 
248x180
Verschijningsdatum: 
28/11/2017
EAN: 
9789082542271
Nur-code: 
Marketing
Uitgever: 
LannooCampus
Druk: 
2

The future of shopping

Waar iedereen retailer is

    Hoe winkelen mensen in de toekomst?
    Waarom blijven de faillissementen zich opstapelen
    en grijpt de leegstand in de winkelstraten om zich heen?
    Wat kunnen merken en handelaars doen om te overleven?

    Traditionele retail is dood. Economische, demografische en vooral technologische ontwikkelingen hebben haar overbodig gemaakt. De statische winkel heeft plaats gemaakt voor een verscheidenheid aan vormen. Door de digitalisering is de wereld vandaagéén grote marktplaats geworden.

    In die revolutie is een nieuwe consument opgestaan, die tegelijkertijd ook producent en retailer is. Vandaag bepaalt de shopper hoe het merk er zal uitzien en hoe het aangeboden zal worden. In een wereld van verandering moet alles heruitgevonden worden.

    Boeken van dezelfde auteur(s)

    Subtitle: 
    Re-set Re-made Re-tail
    Prijs:29,99
    Subtitle: 
    Een nieuw recept voor de voedingssector
    Prijs:29,99
    Subtitle: 
    Re-set Re-made Re-tail
    Prijs:29,99
    Prijs:29,99

    Gratis verzending vanaf € 24,99 (Benelux)

    Beschikbaarheid:

    Uitverkocht

    E-book ean

    iBookstore