Digitalis - Thierry Geerts

 

NL | FR | EN

 

Het Boek   |   Video   |   Events   |   Thierry Geerts   |   #BeDigitalis

Digitalis: hoe we onze wereld kunnen heruitvinden

Reis mee naar Digitalis, het land dat meer dan 4 miljard mensen met elkaar verbindt via het internet. Een land waar gezondheidszorg, onderwijs, mobiliteit, economie en andere maatschappelijke thema’s worden aangepakt dankzij de mogelijkheden van de digitale revolutie.

Het boek: Digitalis

Dit uitdagende boek van Thierry Geerts is een krachtig pleidooi om in deze tijden van digitalisering de angst opzij te schuiven en de vooruitgang te omarmen.

De digitale revolutie heeft immense maatschappelijke, culturele en economische implicaties en stelt ons voor grote
uitdagingen: we moeten niet minder dan de hele wereld heruitvinden. Maar de boodschap is positief: de technologische vooruitgang biedt unieke kansen om onze samenleving te verbeteren.

Digitalis. Hoe we onze wereld kunnen heruitvinden
Thierry Geerts

€ 24,99 | Meer info

Thierry Geerts over Digitalis (Van Gils & Gasten)

Digitalis - Hoe we onze wereld kunnen heruitvinden

 

 

In gesprek met de CEO van Google - hoe overleeft ons land de digitalisering? | Techmag ep13

Events

Thierry Geerts op jouw event

Wil je een lezing organiseren met Thierry Geerts? Neem vrijblijvend even contact op met hem!

(Voorwaarden af te stemmen met de auteur, inclusief een minimumafname van 100 exemplaren van het boek)

Dit boek is een wake-up call. Waarom zou België, dat in het verleden aan de spits heeft gestaan van de industriële en computerrevolutie, niet de hoofdstad van Digitalis kunnen worden? Als ons land deze digitale trein niet wil missen, heeft het behoefte aan inspirerende en ambitieuze projecten. Dit boek zet alvast de bakens uit.

- Thierry Geerts, Directeur Google België - Twitter | Linkedin

Thierry Geerts

Thierry Geerts is vader van 4 kinderen en studeerde af aan de VUB als Solvay Business Engineer in 1989. Na zijn studie werkte hij als auditor bij Coopers & Lybrand (nu PWC), maar zijn passie voor de media, online marketing en innovatie heeft hem er al snel toe gebracht om directiefuncties uit te oefenen bij Corelio Publishing, Nostalgie, VAR, Clickx en Passe-Partout. In 2008 wordt hij CEO van Corelio Business Development en van Arkafund.

Sinds 2011 is hij directeur van Google Belgium en Luxemburg en in die functie heeft hij een positie in het hart van de digitale revolutie, online marketing en innovatief ondernemerschap. Hij is ook lid van "Digital Minds for Belgium" van vice-premier Alexander De Croo, van "Conseil du Digital" van de Waalse Minister van Economie en van het bureau van IAB Europe.