Customer innovation

Product details

NULL

Afwerking: 
Paperback
Aantal pagina's: 
282
Afmetingen: 
0x0
Verschijningsdatum: 
06/01/2020
EAN: 
9789401458795
Nur-code: 
Management algemeen
Uitgever: 
LannooCampus
Druk: 
1

Customer innovation

Waarom de klant centraal staat in bedrijfsinnovatie
  • Laat klanten de strategie bepalen - Nieuwe editie!

EEN OPEN DIALOOG MET DE MARKT LAAT DE ORGANISATIE GROEIEN EN CREËERT RUIMTE VOOR INNOVATIE.

Veel organisaties benaderen klantgerichte marketing en innovatie van hun bedrijfsstrategie als afzonderlijke zaken. Zo missen ze mogelijkheden voor verdere ontwikkeling. Customer innovation zet dit paradigma op zijn kop door de klant als beginpunt te nemen, te innoveren rond zijn of haar noden en er vervolgens een klantgerichte bedrijfsstrategie rond te bouwen.

Deze tweede editie van Customer innovation biedt een goed opgebouwde drie-op-drieformule van verbinding, conversie en samenwerking. Daarmee legt het de basis voor innovatie en verandering, om de huidige klantenreis te verbeteren en uit te breiden naar nieuwe klanthorizonten. Met een reeks casestudy's, waaronder Disney, LEGO® en Johnson & Johnson en heel veel praktische aanbevelingen is dit het ultieme boek voor elke leider en bedrijfs- of marketingspecialist die het pad wil effenen voor een nieuw tijdperk van klantgerichte strategie.

Boeken van dezelfde auteur(s)

Subtitle: 
Waarom de klant centraal staat in bedrijfsinnovatie
Prijs:€ 29,99
Prijs:€ 34,99

  Gratis verzending vanaf € 20 (Benelux)
  Binnen 1-2 werkdagen in huis

Beschikbaarheid:

Binnenkort leverbaar