Boekenbeursprogramma donderdag 7 november - Students Day

Boekenbeursprogramma donderdag 7 november - Students Day

07/11/2019
Jan Van Rijswijcklaan 191
2020 Antwerpen
België

 

10.30u-11u, ORANJE ZAAL, 2e VERDIEPING
STUDENTS DAY - Digital marketing like a PRO


11.05u-11.35u, ORANJE ZAAL, 2e VERDIEPING
STUDENTS DAY - Marketing - Go with the flow


11.40u-12.10u, ORANJE ZAAL, 2e VERDIEPING
STUDENTS DAY - De onsterfelijke onderneming


12.15u-12.45u, ORANJE ZAAL, 2e VERDIEPING
STUDENTS DAY - Ready or not?

 

 

» Volledig Boekenbeursprogramma

10.30u-11u, ORANJE ZAAL, 2e VERDIEPING

STUDENTS DAY - Digital marketing like a PRO

Digital marketing like a PRO is een makkelijk te volgen stappenplan om je marketing via alle digitale kanalen te optimaliseren. Boordevol informatie en voorbeelden om tot succes te komen, vrij van inhoudsloze paginavulling, zodat je direct aan de slag kan. Clo Willaerts helpt je jouw marketingdoelen te bereiken.

 

> Meer over het boek 'Digital Marketing like a PRO'


 

11.05u-11.35u, ORANJE ZAAL, 2e VERDIEPING

STUDENTS DAY - Marketing - Go with the flow

Door de steeds snellere technologische ontwikkelingen in onze maatschappij is de gemiddelde consument onzekerder dan ooit geworden. Die 'flowing consumer' drijft door de markt, op zoek naar wat hij kan vertrouwen, zowel fysiek als digitaal. Philip De Cleen stelt een marketingmodel voor dat het hoofd biedt aan dat veranderende consumentengedrag. Het model zet voluit in op drie marketingdisciplines – content, conversatie en conversie - die je op een heldere manier laten nadenken over de uitdagingen voor marketeers van morgen.

 

> Meer over het boek 'Handboek Marketing'


 

11.40u-12.10u, ORANJE ZAAL, 2e VERDIEPING

STUDENTS DAY - De onsterfelijke onderneming

De levensduur van ondernemingen wordt steeds korter. Velen zullen de komende jaren verdwijnen, slechts enkelen zullen succesvol overleven. Wat maakt een onderneming onsterfelijk in deze disruptieve tijden? Fons Van Dyck biedt een leidraad om te overleven op de lange termijn. Die toetst hij aan het succes én de mislukkingen uit meer dan 40 jaar Apple, van opgang over ondergang tot wederopstanding.

 

> Meer over het boek 'De onsterfelijke onderneming'


 

12.15u-12.45u, ORANJE ZAAL, 2e VERDIEPING

STUDENTS DAY - Ready or not?

Met meer dan duizend lezingen en een veelvoud aan gesprekken over de toekomst op de teller, staat Tom Palmaerts even stil. Zijn opzet? Zoveel mogelijk informeren over en zin geven in de toekomst. Niet voor morgen, maar voor 2030... Geen hapklare tips, maar fundamentele veranderingen die een verstandige future mindset bezorgen.

 

> Meer over het boek 'Ready or not?'

> Bekijk hier het volledige Boekenbeursprogramma