Het Merk Mens

Product details

NULL

Afwerking: 
Paperback
Aantal pagina's: 
288
Afmetingen: 
240x170
Verschijningsdatum: 
09/11/2007
EAN: 
9789077442128
Nur-code: 
Marketing
Uitgever: 
LannooCampus
Druk: 
6

Het Merk Mens

Consumenten grijpen de macht

    Winnaar van de PIM Marketing Literatuur Jaarprijs 2008;;;Fons Van Dyck over mens en merk. Met exclusieve praktijkgetuigenissen van toonaangevende merken Een BMW op de parking van een Aldi winkel. Een jong kaderlid dat zijn overuren wil laten betalen door zijn bedrijf. Klanten die zelf reclamespots maken. De wereld rondom ons lijkt vol paradoxen. De moderne consument, werknemer en burger, wacht niet meer tot bedrijven zijn behoeften bepalen. De consument grijpt de macht. De mens wordt zelf het merk. Bedrijven en organisaties vragen zich terecht af welke rol voor hen morgen is weggelegd. In Het Merk Mens gaat Fons Van Dyck op zoek naar aanleidingen en oorzaken van deze nieuwe tijdsgeest. Hij beschrijft de drijfveren die het gedrag van consumenten, werknemers en burgers bepalen. En wat brengt de toekomst ons? Dit alles is rijkelijk geïllustreerd met praktijkvoorbeelden. Het Merk Mens gunt de lezer ook een exclusieve blik achter de schermen van nationale en internationale merken en bedrijven: Procter & Gamble, KBC, Randstad, Colruyt, Heineken, Umicore. Wat houdt hen wakker? In zeer openhartige gesprekken vertellen topmanagers van deze bedrijven hoe zij vandaag vechten om aandacht en trouw van consumenten en werknemers. Een nieuw merkenparadigma dient zich aan. Hoe kunnen merken morgen hun plaats herwinnen in de wereld van deze nieuwe consument? Dit boek is een must voor iedereen die in een wereld vol paradoxen op zoek is naar de samenhang der dingen.

    Boeken van dezelfde auteur(s)

    Subtitle: 
    Leidinggeven met hart en cijfers
    Prijs:29,99
    Subtitle: 
    Hebben we echt een catastrofe nodig om vooruitgang te boeken?
    Adviesprijs:22,99
    Prijs:6,90
    You save:-70%
    Subtitle: 
    Overleven in disruptieve tijden
    Prijs:29,99

    Pagina's

    Prijs:24,99

    Gratis verzending vanaf € 24,99 (Benelux)

    Beschikbaarheid:

    Uitverkocht

    E-book ean